Friday 13 May 2011

♥ I still believe ♥

I still believe 
Someday You and me
Will find ourselves
In love again

喜欢这首歌 =)





Honestly,
Over these years,
Nothing had changed,
Get what I mean ?


I love you

很想对你说
我好想你....
but, 不敢叻


如果你不喜欢我--
pls....别对我好....
我会自作多情 = = """
会以为有了那一线希望 =S




Erm...... 那天, 你找我了..
你的msg一来~我心就跳到不像样 =$
Hehe^^" 那晚~我好开心哦 =)


每分每秒都在提醒着自己:
[ 蜜, 傻了啊?! 他对你一点感觉都没有啊~~还这么讨厌你~~开心什么???!! ]


Will dreams come true?
God will make it true.

4 comments:

  1. 如果你不喜欢我--
    pls....别对我好....
    我会自作多情 = = """
    会以为有了那一线希望 =S

    hiakhiakhiakXD

    ReplyDelete
  2. hahaahahaha....
    自作多情---你的爱好=="
    juz kidd^^"""

    ReplyDelete