Thursday 15 December 2011

Listen To Your Heart ____^"

Saw my handsome U-know yunho pictures ^^"




被偷拍都可以酱帅@@
什么人来的 /.\"~~~




Cute leh~~^^"..XDXD


Today, after breakfast..again practise dance..

now~ my everyday schedule is juz practise practise practise ... >,<"

So tiring...

But for God I'll give my all ^_<"

halfway... someone came to church to fix the spotlight..

Then 38wey:哇!够像冯振业!
Then Jes & Kahseng:是咯是咯!

Got a bit la.... xD"

我&薇换电话跟Moon信息xD
弄乱他xD

他信我xD 我赢了 ^_^"!!

我比嘉薇更像嘉薇xP

Too noisy dy...behtahan..

Go home..><"

Then papa chase me back.. to look after the church ..><"

第一次自己打油~哈哈

驾了几个月的车,

现在才第一次还真的有点慢 /.\"

吖"我的第一次给了38wey

她陪我去顺便教我xD

老实说,这些东西我都不会的

每次跟家人一起时都没留意xD""""

那小说去教会看

那些人未免也太帅了吧 ......@@"
流口水-ing………………

拍写…我是经典花痴来的xD
(不懂自己在讲什么 ==")

5.45 pm

钟励蔚载我去游泳

多人@@  水有够肮脏的 =S

恶心死了…………

W.w 根本就是鳄鱼~幸好有蓉&琪救我xD

回家。





Listen to your heart...when he's calling for you =]

There's nothing else you can do..

Don't know why this song touched my heart the 1st time I heard it.. =')

I don't know where you're going, and I don't know why..

Listen to your heart, before you tell him goodbye =]

虽然这首歌跟我毫无关系

第一次听的时候心就跳得很快 : ' )

















怕你喜欢上我~哈哈

笑话 >___<"

你怀疑你喜欢我"?

我怀疑你傻了

别让一时的错觉蒙蔽你的心眼 = ="

不要后悔 > <"

谁说喜欢一个人就要勇敢对Ta说的 "???

这样…反而留下跟多遗憾~xD"






明天要去我的马六甲一日游了 ..

还在考虑着要表带让我完全变了一个人的隐形眼镜 x))

8掰 ^<"






No comments:

Post a Comment